>To års jubilæum & bogkonkurrence

>

I dag, 7. januar, fylder DJ´s krimiblog to år.

To spændende år med blogindlæg næsten hver dag, godt 40.000 besøgende fra 100 forskellige lande og 225 boganmeldelser.

Men det bedste: alle de sjove, søde, spændende venner fra hele verden, jeg er kommet i kontakt med. Blogvenner som deler min store interesse for krimier, enten ved at læse eller skrive dem – eller begge dele.

Tak for jeres opbakning med besøg, blogtips, kommentarer osv!

Det skal fejres med en lille konkurrence.

Skaf mig en ny skandinavisk læser – og få én chance for at vinde en Susanne Staun krimi.
Frit valg mellem en pæn, let brugt paperbackudgave af de første tre Fanny Fiske-bøger: 

Som arvesynden, Mord som forløser (også udgivet under titlen Liebe) eller Mit smukke lig.

Sådan gør du: find en skandinav (eller hvem som helst som kan læse dansk, også personer bosat i udlandet), som melder sig til som ny læser via ikonet “Faste læsere” i højre sidebjælke. Derefter sender den nye læser en mail til mig (do.hu.ja at mail.tele.dk) og fortæller, hvem der har overtalt dig til at blive læser (navn + mail-adresse).


Hvis du skaffer flere læsere, får du selvfølgelig også flere chancer, og hvis du ikke selv er medlem endnu, må du ud og finde en ven(inde), så I kan melde hinanden til. 

Konkurrencen udløber 21. januar. 

NB: hvis jeg får over ti nye læsere, udlover jeg en ny, dansk bogpræmie inden længe – for alle medlemmer som kan læse dansk.

About Dorte Hummelshøj Jakobsen

I am a Danish teacher. In my spare time I read, write and review crime fiction.
This entry was posted in anniversary, competition, Susanne Staun. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

