Nu med hjemmeside

Nej, jeg trænger ikke lige til flere steder at vedligeholde, men min søde niece (skuespiller Lene Hummelshøj) har indlæst prologen til “Anna Märklins familiekrønike” for mig. Desværre er filen så stor og tung, at jeg ikke lige kan lægge den ud hvor som helst.

Derfor en splinterny hjemmeside, www.dortehummelshoj.dk, hvor besøgende kan lytte til de første sider af min danske krimi. Når teknikken altså vil, for jeg kan ikke altid se lydfilen selv. Men klik ind på siden ´på dansk´ og prøv – det er jo ikke sjovt, hvis der ikke er nogen, som hører den🙂

Første anmeldelse

Dagen har også budt på den første anmeldelse af “Anna Märklin” – en rigtig dejlig anmeldelse at holde efterårsferie på:

Anna Märklins familiekrønike er en veldrejet fortælling, hvor familiehygge, slægtsforskning og klassisk rå æblekage garnerer mord, uhygge og overraskelser. Det er fremragende sprog, troværdige personbeskrivelser og en stille, underfundig humor, der afbalancerer bogens tunge tema på fornem vis.

Anna Märklins familiekrønike er en af de bedste bøger, jeg længe har læst, og hver gang, jeg troede, at nu havde jeg gennemskuet plottet til bunds, lykkedes det forfatteren at overraske mig endnu engang – helt frem til allersidste side. Fortræffelig bog.

PS: nu er det efterårsferie efter nogle lange, travle arbejdsuger, og jeg lover at blive meget flittigere til at besøge mine blogvenner igen – så snart jeg har fået udsovet.

About Dorte Hummelshøj Jakobsen

I am a Danish teacher. In my spare time I read, write and review crime fiction.
This entry was posted in Anna Märklin, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

