Nyt – nyt – nyt

Nej, jeg blogger jo ikke mere, men så alligevel… Og jeg kan da også se, bloggen stadig får besøg af og til.

Tre sommernyheder for danske krimilæsere:

I slutningen af juni udkom Huset ved havet, min første kortroman.

Huset ved havet1

Tora låner et fiskerhus ved Vesterhavet, fordi hun trænger til at komme væk fra det hele et stykke tid. I første omgang ser det ud til, fasters lille hus i den yderste klitrække er det perfekte valg for Tora, men så snubler den nysgerrige forfatter over et skelet i kælderen.

Langballe FB

Hver dag i juli kommer der et GRATIS afsnit af satireserien B. Lund. Som I sikkert godt kan gætte, er Lund & Broch heftigt inspireret af en kendt TV-serie – bare endnu længere ude. Sidste afsnit kommer på læseskærmen i dag, så skynd dig at snuppe et eksemplar, før serien bliver redigeret og genudgivet femte september mod betaling.

I morgen, første september, udkommer min næste paperback, Krystalnætter.

krystalnætter ebog

Ligesom Anna Märklins familiekrønike er bogen en seriøs, psykologisk spændingsroman. Mens Anna Märklin foregår i Skive og Huset ved havet i Thy, er jeg denne gang for alvor rykket nord på til Vendsyssel, hvor jeg selv voksede op. Så Krystalnætter er ikke bare en krimi, men også historien om et tæt venskab mellem to drenge i mit barndomsland.

About Dorte Hummelshøj Jakobsen

I am a Danish teacher. In my spare time I read, write and review crime fiction.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Nyt – nyt – nyt

  1. Nice to hear that you have more titles being released, Dorthe! Congratulations

Leave a comment